توزیع شیر در بین شیرخوارگان خانواده های نیازمند 

توزیع شیر در بین شیرخوارگان خانواده های نیازمند 

تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با مشارکت مرکز نیکوکاری الغدیر شهرستان کهنوج اقدام به توزیع شیر در بین شیرخوارگان خانواده های نیازمند سطح این شهرستان کرد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام، گفت: شب هفتم محرم شب زیارتی حضرت علی اصغر اباعبدالله الحسین علیه السلام است و یادآور مظلومیت امام حسین علیه السلام می باشد که دشمنان به طفل شیرخوار حضرت نیز رحم نکرده و آن را به شهادت رساندند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با مشارکت مرکز نیکوکاری الغدیر شهرستان کهنوج اقدام به توزیع شیر در بین شیرخوارگان خانواده های نیازمند سطح این شهرستان کرد.

 

وی با اشاره به هدف از اجرای این برنامه، ابراز کرد: این اقدام در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره طفل شیرخوار امام حسین علیه السلام انجام شد.

 

خوبی زاده با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد جنوب کرمان در ایام محرم، عنوان کرد: بچه های مسجدی کانون چند روز قبل از شروع ماه محرم اقدام به سیاه پوش کردن مسجد و محله خود کردند و برخی از کانون های روستایی نیز برای تحقق این امر، در اقدامی خودجوش پرچم تولید کرده و پایه پرچم ساختند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: از ابتدای دهه اول محرم، اعضای کانون های مساجد پا به پای ارکان مساجد، در برگزاری هر چه بهتر مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام فعالیت کرده و در نظم بخشیدن و برگزاری مراسمی مطابق با دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا در تلاش هستند.

 

وی بیان کرد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا حتما عزاداران بایستی از ماسک استفاده کنند بنابراین بچه های مسجدی کانون ها اقدام به تهیه و توزیع ماسک در بین عزاداران حسینی کرده و این فعالیت تا پایان دهه اول محرم همچنان ادامه دارد.

 

خوبی زاده اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان جلب نذورات مردمی برای تهیه سبد غذایی، اقلام بهداشتی و توزیع در بین خانواده های نیازمند و ایتام است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه از اقدامات جهادی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام تشکر کرد.

پایان پیام/ 586